Schade melden: Hoe bent U verzekerd?

Als u een beroep wilt doen op uw verzekeringsmaatschappij bij autoschade meldt u de schade bij uw maatschappij of tussenpersoon.

Als u een leaserijder bent, neem in dat geval contact op met uw leasemaatschappij. U krijgt dan een schadenummer toegewezen. Dit schadenummer is voor ons een ‘toestemmingsnummer' om uw auto te repareren.

Ook als het een eenzijdig ongeval betreft, vraagt uw maatschappij meestal om een schadeformulier. Zo'n schademelding kan in sommige gevallen ook telefonisch. Dit neemt niet weg dat er altijd om een schadeformulier gevraagd kan worden!

Afhankelijk van uw polisvoorwaarden kunt u bij Haans Autoschades meteen een afspraak maken voor reparatie.

Ook kunt u bij ons de schade aanmelden via ons ‘schade melding formulier'. U kunt dan kenbaar maken wanneer u langs wenst te komen om een afspraak te maken voor reparatie.

Brengt u uw kentekenbewijzen en groene verzekeringskaart mee? Zo kan Haans nog sneller contact leggen met u verzekering!